Morgenfugler og grøtbolle

  Så er snart mandagen over og helgen er historie forlengst. Vi kom oss greit igjennom denne gangen også, om noe trøtte i trynet.. Vegard er noe vel tidlig igang for tiden. Når han og Steinar stod opp i helgen måtte de vente på at Playhouse Disney skulle starte sending og det gjøre de klokka 6.... Selv ligger jeg litt lenger med Ole Kristian, han sovner som regel igjen etter å ha deltatt i morgnkvittringen til storebror. Vi pleier å dra oss helt til ca halv 8, men så har vi hatt noen nattlige stunder sammen så søvnmengden vår er nok allikevel noe mindre enn de andres fordi om vi ligger til langt på dag...


   De som har fulgt med her en stund har nok skjønt at jeg ikke er veldig hysterisk når det gjelder ungene. Noen lar knapt familiens kjæledegger være i samme rom som babyen, her ligger bikkja og ungen siden om side på gulvet. Alle med, alltid !! Om en av ungene får en rundsleik i ansiktet etter at noe "mat har bommet på hullet", så er det ikke frem med antibacen av den grunn. Men jeg må innrømme at jeg gjorde et ekstra tiltak forrige uke.. Ole Kristian fikk morgengrøten sin. Han sitter da i en vippestol på kjøkkenbordet, grøtbollen står ganske langt ute på kanten, for min mat og kaffen står lenger inn. Som vanlig sitter Unique ved min side, hun er stor for en dame å være så hun legger snuta greit på bordet. Vi sitter der da, jeg gir OK mat med ene hånda og stryker over bikkja med den andre.. Da nyser hun, og i solstripa som kommer gjennom mine igjen fluemøkk befengte vinduer, ser jeg at hele nysekula fint lander rett i grøtbollen, med til historien hører det at nyseren også har løpetid..... Jeg lagde ny grøt.

   Skal ikke skrive så mye mer idag, men ta med en liten "Vegard". En av personalet i barnehagen gikk ut i barselpermisjon for noen uker siden og jeg spør V om NN har fått baby. " Ja, det har hun" " Hva ble det ? " spør jeg . Han svarer greit :  Det ble gutt eller jente.

Kommentarer

  1. Godt det ikke bare meg som ikke er spesielt redd for basselusker..men det fins grenser hehe. Ikke bare bare med den løpetida gitt... Heidi begynner å bli RIMELIG lei av å gå med bukse her hjemme nå.

    Det er inderlig godt vi ikke har så små hunder at damer av det kaliberet på bildet bare kan komme å sette seg på de! Hahaha.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei