Hundesex i -20 +

   Ja, jeg vet at det er over en uke siden jeg skrev her, og kan vel ikke akkurat skylde på at jeg har hatt det travelt heller.Men dagene har liksom bare forsvunnet og ikke har jeg hatt så mye å skrive om. Når man stort sett holder seg innenfor husets vegger og det lengste man går er ut med søpla, ja da er jo ikke hverdagen så veldig spennende.

   Men en ting har nå ihverfall skjedd siden sist, hunden har vært på vift. Som tidligere nevnt så var det jo ikke helt planen å prøve å lage valper nå, men det er rart med det når løpetiden begynner. Hvem som skulle bli far til valpene hadde jeg sett meg ut siden han var liten, så nå måtte vi jo prøve. Før helgen la jeg i vei, snøføyke, vondt i benet og med ei bikkje som både luktet og virket meget klar for et eventyr.  Nå er jo Unique helt unik på mange måter, også når det gjelder paring. Hun er gjerne med på leken men når alvoret kommer er det ikke så kult lenger. Hos henne er det ikke snakk om å treffe rette dager, men rette timer..Så det gikk som sist, det ble en paring. Men en paring til rett tid er jo mer verdt enn mange til feil tid, så nå er det bare å vente å se om det blir småttinger på påskeaften ! Siden det eventulle kullet blir et I kull, så tror jeg passende navn kan bli noe med ice og ice cold. Det var ihvertfall meget kalde omstendigheter de ble laget i.  - 20 grader eller kaldere var det gjerne da hundene lekte seg, og det er da man ønsker at ting skal smette greit på plass litt fort..Så var det hannhunden da, hvordan var han i virkeligheten ? Jo det skal jeg fortelle deg, mye større og kraftigere all over enn forventet og den brede skallen hans fungerte helt fantastisk innvendig! Blir det valper, som jo var formålet med turen, så må de bli veldig stygge ( og det er jo bernervalper ofte..plystre plystre..) om ikke en rett og slett ikke blir solgt...

  

Kommentarer

  1. Vi håller alla tummar och tassar för ett Hennumkroken-gäng i påsken =)
    Bosse tackar för din beskrivelse. Är såå glad i honom själv.
    Så skoj att träffas!!! Hoppas vi ses snart igen.
    Kram från alla oss och puss i örat från Bosse till Unique =)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei