En helt vanlig dag i førjulstiden

   Dagene flyr avsted og vi har nå allerede kommet til to lys på adventsstaken.  Ute er det fortsatt gnistrende kaldt og nydelig ! Julegaver er snart i boks, noen gjenstår, men jeg ligger meget godt ann om jeg selv skal si det. Julekortene er også i hus, det er "bare" igjen å legge i konvolutt og skrive adresser..Tok en "juksevariant" iår også, og laget dem ferdig med påskrift på nettet...Julebaksten er det Vegard som fikser ! Han besøker bestemor, de baker og han har rikelig med seg hjem. En glimrende løsning synes jeg... Her hjemme har jeg i grunnen nok med å holde øye med Ole Kristian. Han krabber som en pil og finner han noe å ta tak i litt i høyden, ja da reiser han seg likså godt. Skal bli artig med juletre iår....

   På hundefronten er Unique i storform, turer foregår uten bånd og hun tusler avsted. En herlig hund, men hun skulle jo ha hatt en "lillebror"... Vi hadde jo håpet på en iår, eller i starten av neste år, men det ser ut til at det tar litt tid. Det er mange skjær i sjøen før man har en valp på fanget, men den som venter på noe godt osv....

   Egentlig har jeg ikke noe mer å berette om idag, alt er jo som det pleier og ingen"store " hendelser. Ikke helt i det store skrivehjørnet idag, men jeg måtte liksom gi et lite pip også...... Avslutter med litt bilder fra veien som går hit. På trær og ledninger er det rim, ikke snø:









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hunderfossen

Hundesex i -20 +

En nervøs pessimist på bedringens vei