Fortsatt hjemme og bursdag

   Her sitter jeg nå på fjerde uka faktisk og tar det med ro. Føler meg nå frisk, men så fort jeg gjør noe så siler svetten. Rett og slett i elendig form, og skal nå bygge meg gradvis opp igjen. Har vært et nydelig og varmt vær de siste dagene og jeg har holdt på litt ute, men det er "farlig" Får  lyst til å ta av seg endel klær, men det er jo ikke så lurt i mitt tilfelle akkurat nå.

   På fredag fylte Ole Kristian 1 år ! Han hadde jo da vært i barnehagen noen få dager, så det måtte bakes en kake til feiringen der også. Jubilanten selv forstår jo ikke så mye ennå, men det måtte jo markeres. På søndag var det bursdag med besteforeldre og oldemor på besøk. Det blir nok mer opplegg neste år.

Bløtkake er godt, og best smaker det om man får spise selv.


Ny bil


   Ellers så hender det ikke stort her. Dagene går  og snart er det påske. Siden det ikke blir valper her, så får vi prøve å finne på noe annet.. Har lovet Vegard en tur på kino en av dagene, utover det er det blanke ark. Kan vel si det slik at været bestemmer endel ;)


Vegard fikk sykkel til bursdagen ifjor, og trener nå for alvor.


   Siden det idag er regnvær og ikke er utevær for en som er hjemme for å restituere ( måtte bare bruke et litt fint ord..) etter lungebetennelse, så blir det litt "kontorarbeide" dvs rydding i bilder på pcen. Tar et tak av og til , legger over på ekstern harddisk og overfører til nettet og bestiller papirkopier. Jeg har forbannet meg på at jeg ikke skal bli en av dem som har hundre og snørr og førti bilder digitalt og ingen oversikt. Her blir alle bilder som er verdt å ta være på bestilt på fotopapir og limet inn i respektive albumer. Ungene har sine, bikkja har sin og så er det en stor til alt mulig. Det begynner å bli endel albumer nå siden jeg alltid har gjort det slik. Men nå ser det ut til at økten er over, kan jo ikke gå glipp av M*A*S*H.  Hvordan skal det gå når jeg begynner å jobbe igjen?





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei