Nedtur og oppkast

   Ja som dere ser så er ikke ståa så veldig hyggelig her. En god stund nå har jeg vært mer eller mindre sikker på at Unique er drektig. Alle tegn har vært der på rett tid, dårlig matlyst, utflod, større patter,sover mye og også noen usle små cm. De siste dagene derimot har jeg begynt å tvile og idag måtte jeg avsted for å sjekke. Det ble letet både lenge og vel , men tomt er det.. Det var det, men vi fikk oss jo ihvertfall en fin, men dog noe kald tur til Sverige. Vi prøver igjen neste gang vi og håper på bedre lykke. Til jobbens store glede så skal jeg nå være der og trelle hele den travle våren og forsommeren.. Nok om hunden for denne gang.

   Så var det meg selv da. Det er nå tredje uken jeg er hjemme p.g.a lungebetennelsen og det begynner å føles mye bedre nå.  Det gjør ikke vondt å puste lenger og jeg kan faktisk nå både gå og snakke samtidig. . Det som ikke er normalt er at jeg blir kjempesliten og trøtt så fort jeg har tatt meg sammen og gjort littegrann. Jeg liker helst å ligge rett ut i godstolen og døse med TVen på.Gamle repriser av  M*A*S*H fra 12:30 til 13:30 har blitt er must og det sier jo litt om tilstanden. Denne uka hadde jeg sett frem til å være alene hele dagen, Steinar begynte å jobbe igjen igår og Ole Kristian begynte i barnehagen. Men nå ser det ut til at jeg får selskap.  I helgen var  OK rett og slett kjempeforkjølet og tendens til det man kan kalle sprutbæsj og han kastet opp. Formen var ganske grei igår, så han fikk sine to første timer i barnehagen og det gikk veldig bra. Utpå kvelden kastet han opp igjen...Det første Vegard gjorde da han kom hjem idag var å tømme mageinnholdet utover stuegulvet. En time senere var det OKs tur igjen....ja slik har vi det.

Kommentarer

  1. Så kjedelig at det ikke ble valper denne ganga da. Får håpe det går bedre på neste forsøk. God bedring til hele gjengen, håper dere blir friske og raske igjen snart!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei