Påskeferie og handletur

   Da er vi midt oppi påskeferie, og vi holder oss ved hiet. Vi gidder ikke å reise til fjells, til slaps og søle med to små unger når det er så tørt og fint  hjemme! Vi får heller finne på noe lurt her, og idag har vi vært i svømmehallen alle 4 og inntok etterpå lunsj på McDonald`s. Jeg og Vegard har vært og handlet 40 stemor som vi har plantet i rosebedet og ellers så har vi tuslet litt omkring ute i det flotte været.

  Sist jeg skrev så hadde jeg tenkt meg en tur på Liertoppen. Målet var å finne noe til meg selv, en topp eller to nå til sommeren. Og som vanlig når man skal ha noe, så finner man ingenting. Eller det vil si en fin topp fant jeg, men prisen lå  noe over hva jeg hadde tenkt. 799;-. Fett nok for en overdel sånn til hverdags  når man har småunger. Vel den var såpass fin at jeg kunne betalt det, men det sto en 1-tall foran nevnte pris og da gikk jeg videre...Endte på Stormberg. En jakke til hver av ungene( kjøpte for første gang likt til dem) og en genser til meg selv i samme kategori som jeg har nok av fra før...Til slutt en bukett tulipaner, så var det hjem og en skogtur med hunden. Det er liksom mer i min gate ennå gå på såkalt shopping.
   Dagen etter var vi en tur på "Toppen" alle mann. Gutta måtte ha nye sko, minsten sandaler og odelsgutten både joggesko og sandaler. Det begynner å bli varmt med cherrox.. Om det er kjedelig å prøve sko selv, så er det iallefall ikke moro på to små gutter...Belønning var is og på vår vei for å finne rett type, så virket det som om alle butikkene hadde gjort om utstillingen fra dagen før. Jeg så flere plagg jeg kunne tenkt meg å prøve, men  med  unger og gubbe på slep, så er det bare å glemme å handle noe til seg selv.

   Imorgen er det atter en dag. Vegard får en kamerat på besøk, så han får brukt litt energi. Hva vi finner på med lillemann som også sprudler over om dagen, ja det gjennstår å se...


 Tulipaner- det lukter av vår!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei