Jobb og bil

   Egentlig skulle vel hvitveis og blåveis vært fjernet som bakgrunn her, men det får bli en annen gang. Sitter nå nemlig på jobb og tenkte at jeg får gi et lite livstegn. Grunnen til at jeg i det hele tatt har tid til å sitte på pc på jobb på denne årstiden er at nå er det lunsj og jeg er helt alene. De andre er spredt omkring, mens jeg regjerer på basen med oppgaver i nærområdet. Klipping rundt rådhuset og en fotballbane, må jo proffen ta he-he.. Når det gjelder fotballspillere så er de ikke så langt unna golfspillere når det gjelder gresset. Noen millimetere for høyt og det er ramaskrik. Ballen triller ikke fort nok og det skulle ikke forundre meg om de snubler også. Så derfor er det fotballbane klipp flere ganger i uka..

   Ellers så hender det, som vanlig, svært lite nytt. Det er unger, hund , hage, sauer (!) og det som ellers måtte dukke opp. I disse dager funderer vi litt på ny bil, så det går litt tid til det også. Vi har jo en vidunderlig stor lang Hiace 4WD. Men nå er den blitt 7 år og passerer snart 100 000 km, så må vi bytte nå om vi skal få noe for den eller kjøre den helt ut.....vi bytter. Ny liknende produseres ikke lenger og ikke trenger vi fullt så stor heller fordi om det er deilig å alltid ha plass. Enten man handler småting eller møbler, stapp det inn ! Bilen ble kjøpt da vi hadde 4 hunder og de hadde alle danseplass der. Vi har sliti litt med å finne alternativer, da vi skal ha god plass bakerst, 4WD og noe over en halv mill blir noe drøyt.  Nå ser det ut til at vi har funnet noe som kan romme, mor, far, 2 skrikerunger og 2 hunder. Nei, det er ingen tastefeil, jeg skriver to hunder for vi har noe på gang der også...Vel bil, fargevalget mitt er jo gjerne rødt, men en viss tsunami i et visst land setter stopper for det om jeg vil ha bil i år. Så nå får vi se hva som er igjen i landet her, ta det vi får og håpe at værgudene er snillere neste gang vi bytter bil...

  Tid for å fyre opp klipperen igjen. Deilig temperatur idag, så jeg får brunet flesket mens jeg jobber og har musikk på ørene. Ikke så verst .

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei