Ferie, som vanlig ikke etter planen

   Så var vi godt igang med ferie igjen. Starten har ikke vært helt som planlagt, som vanlig kan man vel si. Nok en gang en liten kræsj...Akkurat nå skulle vi vært på fjellet, men jeg sitter her og Steinar i Tyskland. Han måtte en svipptur for å hente hjem en lastebil for jobben. Jeg skal ikke klage, for det er jeg som stort sett skal bruke bilen fremover.....;-)

  Når han kommer hjem etterhvert, så er det da altså hytta og en tur til Hunderfossen som står på programmet. Når hva skjer vet vi ikke. Imens så er jeg her med ungene i varmen. Vegard har vært et par netter hos besteforeldrene, men ikveld ville han hjem. Da får jeg to å stå opp sammen med i 5-tiden imorgen tidlig. Fint å få litt ut av dagen! Olemann, bikkjene og jeg sto og tittet på naboens sauer klokka halv 8 på morgenen i dag ( og det er et lite stykke å gå). Helt normalt for oss!

 Idag har vi vært en tur og badet. Deilig med en avkjølelse både for folk og hunder. Marvin la på svøm som han ikke har gjort annet. Han ble nok litt forundret selv, men han så ut til å like det. Som unger flest, så synes han at vann er kult.


Olemann og bestemor mater ender



Vegard kan bare ikke være naturlig..





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hunderfossen

Hundesex i -20 +

En nervøs pessimist på bedringens vei