Helgeoppsummering

   Søndag kveld, guttene sover, hundene dormer rundt meg, ute regner det (wow, er det mulig?) og selv er jeg passe slapp i kroppen etter en times sykkeltur. Helgen er over og imorgen er det tilbake til jobb. Og helgen ? Joda, den gikk etter planen den. Vegard var på fotballskole på lørdagen, mens jeg og minstemann tok en kjapp Liertoppen tur. Utrolig moro å kjøre glassheis gitt ! Dyrerommet med marsvin og ikke  minst fugler er jo lørdagsunderholdning så det suser etter.  Idag var det lille Marves tur til å debutere i ringen. Han greide seg tålig bra, ikke så lett å stå lenge stille når det er spennende og rare hunder på alle kanter! Men han ble nummer to i klassen og fin kritikk. En linje som jo kanskje er litt rar var " ennå i utvikling" Ja om man ikke er i utvikling når man er 4, 5 måneder gammel, ja da vet ikke jeg når det er lov til å være i utvikling. Det får jo være grenser til hvor tidlig man skal være ferdig! Men nå er vi i gang og til helgen prøver vi igjen. Guttelarven trenger den treningen han kan få.

   Akkurat nå jobber maskinen min på spreng med å laste opp bilder fra ferien til valgte firma som skal lage papirkopier. Det må klippes og limes etterhvert, en mørk og stormfull vinterkveld når det ikke er noe på TV for eksempel....Her er et bilde som dukket opp fra turen:



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sommerbil, Wunderbaum og varm bikkje

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei