Jeg HATER å ha rett !!

   Iallefall når det gjelder diagnose på hundene.... Når jeg reiser til veterinær og det er noe utenom det vanlige, så har jeg en tendens til å "vite" hva det er på forhånd. Når jeg da kanskje ikke alltid er så positiv i utgangspunktet, så går det jo ikke bra. Både Fanta, Nikita og Odin " visste " jeg hva det var med, og de ble ikke med hjem igjen. Så ille er det ikke denne gangen, men det gjelder en fryktet klassiker.....avrevet korsbånd. Forrige torsdag, en vanlig ettermiddag...hundene tuslet omkring ute og et hyl fra Unique. Hun kom på tre ben og det har hun vært på siden. En tur avgårde på fredagen og en kjapp undersøkelse: "du har rett, korsbåndet er helt av". Det var den løpe løs i skogen høsten! Imorgen skal hun opereres, så får vi bare ta det derfra. Noe alternativ er det ikke siden det gjelder en frisk og god hund i utgangspunktet... Gudskjelov for forsikringer sier bare jeg.... men det skal en voksen sum ut først:(

   Lille Marve er ihvertfall i farta og han er jammen meg en friskus som trenger faste linjer. En mestertyv av rang er han også. Ikveld skal vi på treff i avd Asker og Bærum igjen. Siden han nå må holde seg langt unna samboeren sin, så må vi bryne oss på andre.

Kommentarer

  1. Hilde, Kristiansand...c",)12. oktober 2011 kl. 22:24

    Hva slags operasjon skal hun ha? Kendo ble operert med TPLO metoden og det var utrolig effektivt og vellykket! Lykke til uansett - Kendo på nesten 10 1/2 år ble så god som ny, så da går det sikkert veldig greit med en ungfole som Unique!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Sommerbil, Wunderbaum og varm bikkje

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei