Nok et sykt barn og ny bil

   Nok en dag, og nok en dag nærmere jul ! Igår Kom Ole Kristian sånn passe småtufs hjem fra barnehagen og i dag har han vært hjemme. Veldig forkjølet og den ene armen har vært mystisk slapp. Såpass at legen sendte ham på røntgen for sikkerhets skyld. Intet galt funnet og iløpet av ettermiddagen har han kviknet veldig til. Han får nok bli hjemme imorgen også for å bli ordentlig bra igjen. Der gikk mine planer i vasken kan man jo si...
   Det skjedde en ting til igår; vi hentet oss "ny" bil. Den er tre år gammel, men er meget pent brukt. Iløpet av få måneder har alderen på bilparken vår gått fra 17,5 år til 3. Slettes ikke verst. Er nok en stund til vi tar en slikt byks igjen.. Vel, den nye er en mer praktisk bil når det gjelder å frakte ting , da også hunder. Nå trenger jeg et stort dobbelt bur og det skulle jeg gjerne hatt brukt..Et nytt koster det samme som full opptrening etter skade koster hos Aquadog, og nå  må det prioriteres.. Så er det noen som har /vet om noe som skal bort, så ta kontakt.!!


Farvel



Velkommen. Ikke verdens peneste å se til, men
det tar den igjen på at den er praktisk ;)


    Det første jeg gjorde da bilen kom hjem var å polere den. Den var jo ren og tørr og da er nesten halve jobben alt gjort. Det verste er at jeg synes det er helt ok å drive med...i tillegg til dekkskift..

   Og Unique, jo hun honker videre... Problemet nå er å holde henne i ro. Hun danser omkring og også opp på to (grøss og gru) når hun skjønner at jeg skal ut. Stakkars jente, så skuffet hun blir. Men hun går bedre og bedre dag for dag ( og selvfølglig vanskeligere og vanskeligere blir det å holde henne rolig)

   Nå er det endel ting som skal rekkes før reprisen på House. Dusje, ut med søpla sammen med Unique....ender vel kanskje opp med at jeg må ta reprise nummer to som går på søndag..

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sommerbil, Wunderbaum og varm bikkje

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei