Junior !

   Idag skriver vi 9.januar og min lille valp fyller idag 9 måneder! Utstillingsmessig blir han nå regnet som voksen, men for meg er han fortsatt mors lille nusseklump. Noe roligere er han jo enn i starten, men fortsatt meget valp i hodet, og løfting av benet har han heller ikke begynt med.

Nyankommet til oss, liten og fluffy;-)

   Helgen er gått forholdsvis greit. Igår tok jeg med Vegard på en av skøytebanene "mine" og jammen gikk vi i nesten 1,5 time. Det var mange andre som gikk også, og det er jo godt å se at arbeidet mitt blir satt pris på. Da vi kom hjem fikk vi oss litt mat og så gikk vi ut for å ake! Deilig når vinteren faktisk ter seg som en vinter og det går ann å gjøre aktiviteter som er typisk for årstiden.

   Idag rakk jeg akkurat å vanne en bane, så kom snøværet og da er det bare å gi seg. Istedenfor har jeg ryddet ut jula på spiserommet/verkstedet. Må jo ha litt her også;) Til og med juletre har vi og her er det sport i å ha merkeligst tre, ikke penest. Det er alltid krokete og mest mulig topper. Å finne et slikt tre er faktisk like vanskelig som å finne et som er lekkert! Årets utgave er 2,5meter høyt, skjevt og nederst går det ut i to stammer som snor seg rundt hverandre hele veien til topps. Et riktig kjærlighetstre! Pynten skal selvfølgelig stå i stil. En av lyslenkene er flerfarget, blinkende og kan spille. Kulene er sjokkrosa, blå og knallgrønne og glitteret gull. Nå står treet her nakent uten pynt og vi skal ha det som grønnplante fremover...

   Hjemme står jula like fint...mangler helt drivet til å gjøre noe. Alt slikt må gjøres etter at guttene har funnet puta for kvelden og da finner jeg sofaputa og sovner tvert selv også. Ser ut til at jeg rett og slett må ta et par dager fri i slutten av uka for å få gjort noe...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei