Konge, klovn og veiskilt

   Henger fortsatt litt etter i tiden her, så nå kommer litt fra fredag! Før jeg dro avsted på kurs, som også inneholdt eksamen, dresset jeg opp en konge og en klovn! Karneval i barnehagen er jo obligatorisk og en høydare for ungene. Her er Kong Vegard:


Og her er den lille klovnen vår:


To kjekke karer som dro avsted, men før de kom så langt så måtte den minste prøve den kule kongekrona:





   Så var det kurset da, som det nå heter seg at man må ha om man tilfeldigvis skal jobbe i nærheten av vei. Skilter, varslingsplaner og sikkerhet, det er ikke rent lite som skal på plass om man bare skal håndklippe litt i en veikant. Faktisk så skal Vegvesenet ha en plan på det på forhånd som skal godkjennes + en masse skilter som skal opp! Det var avsluttning med eksamen og om jeg har bestått så har jeg lov til å lage både plan og sette ut skiltene ;-)

   Og hva gjør så jeg her ved pcen i dette flotte vårværet? Jo det skal jeg fortelle deg. Kongen vår er syk og idag er det jeg som må være hjemme med ham.  Litt trasig da jeg faktisk kunne tenkt meg å vært på jobb, men slik formen på tronarvingen er nå, så skal han i barnehagen imorgen......


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sommerbil, Wunderbaum og varm bikkje

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei