Har jeg fått en ny rase?

   Da er det på tide med noen linjer igjen for å lette litt på samvittigheten;) Hos oss så går det som vanlig, guttene jubler omkring og bikkja dilter etter mor. Vegard har vendt tilbake til gammelt mønster, dvs stå opp når første tallet på digitalklokka viser 5...I sommer har den faktisk bikket 6 noen ganger, men nå er det opp for å få noe ut av dagen. Til helgen skal klokka stilles tilbake, og da er det å dingle i morgenkåpen med ei klokke som viser 4:....på søndag.:( Og søndag, ja da fyller energikroppen 6 år allerede! Dvs det har gått 6 år siden vi begynte å gå i evig trøtt modus...... det er noe annet med Olemann. Han har evnen til å ligge å kose seg litt han, kan faktisk sove "lenge" om det passer slik!.

  Siden sist har NKK Hamar kommet og gått. Marvin var der , men ikke jeg..."Sesongavslutning" med sykkelklubben falt på lørdagskvelden og den foregikk hos en nabo. Siden alt lå til rette for at bilen fikk stå i fred, så jeg fort at kombinasjonen med å skulle være på Hamar før 9 morgenen etter, kunne bli litt vanskelig..
Derfor ble min kjære hund kjørt til oppdretterne på lørdag, og jeg kunne hente ham igjen på søndag ettermiddag. Kunne nok spart meg alt bryderiet, siden det endte med very good og ganske rævva kritikk, mager, store ører osv osv....Om man bare leser kritikken og ikke vet rasen kan det minne litt om en dårlig faraohund faktisk. Men ingenting kommer gratis med posten ( bortsett fra kuponger fra Kiwi som kommer med Trumfbrevet da), så man må delta for å oppnå resultater. Noen ganger lykkes man, andre ikke. Slik er bare verden!



Marvin??




  Så var det meg selv da. Kryss i taket og stor salutt!! Jeg HAR funnet meg et treningssted og jeg HAR begynt med spinning! Har vært igjennom flere timer faktisk, både rolige og harde intervaller. Fortsetter jeg slik så skal rittene gå som en drøm neste år! Stor forskjell på "inne" og "ute" sykkel, men man får presset seg og man får brukt de samme musklene, så noe må det jo hjelpe. Alt er ihvertfall bedre enn å tasse omkring hjemme og snoke i skuffer og skap etter digg....

Kommentarer

  1. Faraohund faktisk, æ tror æ dævver...hihi! :)

    Tror nok heller det var noe galt med dommer'n jeg enn bikkja ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei