Hjelp...det er snart jul!

   Midten av november og jeg får ikke gjort en dritt for tida! Det er jo mørkt hele tiden jo! Kommer hjem fra jobb og så er det å komme seg ut med hundene, og når man er ferdig med turen så er det tussmørke og vel så det! Når det ikke er lys ute, så tror kroppen min at nå skal vi sove, så når kidsa er lagt for kvelden , ja da slokner jeg også. Utpå kvelden/natta, våkner jeg sånn passe tumlete, småhutrer en tur ut med hundene, og så er det å krabbe til køys. Ikke rart at det hoper seg opp av ting-som- skulle-vært - gjort da!

   Om en drøy måned kommer julenissen, så nå får jeg vel ta meg grundig sammen fremover! Blir utslitt bare jeg tenker pakkekalender og pakker ellers.....Skal starte ballet neste uke, har planlagt en tur på Sandvika Storsenter, og går det som det pleier så blir jeg mer utslitt av det enn en HI time med spinning....At det blir akkurat det senteret skyldes ikke at jeg har lyst på nye utfordringer, men det er der de fører deler til et akvariesystem jeg har. Big mistake å kjøpe det den gangen.....

  Og sånn ellers? Joda vi kommer oss gjennom det! Vegard har feiret bursdag og omtrent på den tida så er det også den helt unødvendige klokkestillinga også. Lite gjennomtenkt det der, tenker ikke på oss som er tidlig opp nok fra før i alle fall! Nevnte guttunge jubler mellom 5 og halv 6 til vanlig, og når man stiller klokken en time tilbake, så skjønner ikke han det med det første. Kjapp hoderegning sier da at dagen starter altfor tidlig!

  Men bikkjene har det greit. Prøver å få til noen skogturer iløpet av uka, og det går så søla skvetter. Lille Hermann som nå ikke er verken liten eller spesielt vakker (unnskyld at jeg sier han ikke er vakker, men hallo hannhund snart 6 måneder...heller lite pen vokseperiode. Men en ting skal han ha, meget pent ansikt, ja det har han!) er en skikkelig ertekrok og får farta opp på Marvesen som gjerne sjekker om det har vært noen kvinnfolk i området.

Turkameratene mine
 
Hermanns sanne jeg
 
   Til slutt et par bilder som ikke har noen verdens ting med det jeg har skrevet å gjøre. Vi var på en tur til Lillehammer med jobben i høst, og disse er tatt på toppen av den store Lysgårdsbakken
 
 
 
 
 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei