Så prøver vi litt igjen!!!!!!

  Da er det vel bare å si velkommen tilbake og takk for tålmodigheten! Ikke akkurat vært flink de siste månedene ser jeg.
   Så hvor begynner man når det ikke er skrevet en skit siden januar? Våren kom og våren gikk, nå er det juni og sommer! For å starte med bikkjene, så har de det bra! Unge Hermann har nå passert et år, og skal nå snart dopes ned og ta forhåpentligvis flotte bilder av sine hofter og albuer! Mors lille virvar har også debutert på offisiell utstilling, og jammen ble ikke rakkerungen 3. beste hannhund m res.cert på rasespesial! Ikke verst av guttungen som så vidt var innom ringen noen få ganger i oktober og that`s it! Sindige Marvin ble 4.beste champion på samme utstilling. Noen få dager etter stilte den yngste på NKK Drammen, men da var plutselig beina altfor korte og fikk derfor Very Good og på hue og rævva ut.


  Ellers så har jo sykkelsesongen startet, men jeg mangler noe at gnisten fra i fjor. Kommer liksom ikke helt i gang, men prøver jo å vingle med. Et ritt er gjennomført, tiden var bedre enn i fjor, men tror nok at tørrere forhold har noe å si der. Sliter ennå med at jeg ikke slipper meg helt løs i utforbakker på grus og taper mye på det. Utfor i terreng er derimot av en eller annen grunn tryggere. I de bratteste og mest svingete utforpartiene så var bare noe inne i hodet mitt som begynte å nynne på "Some die Young", kanskje et tegn på at jeg ikke var helt komfortabel? I morgen er det klart for nye 72 km terreng. Gjorde det bra der i fjor, så jeg er forberedt på nedtur i år.......


  Beklager ingen bilder i dag, men det skyldes at jeg også har vært veldig sløv på den fronten. Hjemmesiden min er som dere har sett noe foreldet og trenger sårt en oppdatering. Den kommer etter hvert, men trenger nok noen skikkelige regnværskvelder ;-)   Til høsten får jeg i alle fall god tid, for da skal skulderen opereres og det blir en del være i ro tid. Det har seg slik at den synes det er gøy å hoppe ut av leddet sitt, eieren, altså meg synes ikke det er like kult, så nå skal det fikses på. Sist den var ute ble det også ødelagt litt av hvert. Typisk nok er det høyre side og jeg klarer jo knapt å drikke et glass vann med venstre. Har tenkt å øve litt, men blir vel ikke ferdig til det heller...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hundesex i -20 +

Hunderfossen

En nervøs pessimist på bedringens vei