Ny start!

   Jepp, da er jeg klar for å prøve litt igjen. De som fulgte med for sånn ca tre år tilbake har kanskje registrert at navnet på bloggen er forandret. Består nå av det som tar mest tid og kanskje også penger....nemlig sykkel, hund og ja litt av hvert annet!
   Sykkel begynte jeg med da jeg nærmet meg 40 og brått fikk det innfallet at jeg skulle begynne å trene, sånn på ordentlig. Ble da sykkel og det har det blitt mye av etter hvert, både i tid og i antall vil vel noen si..... For å være sikker på at jeg ikke skulle bare bli ren godværstrener, så meldte jeg meg på Birken, og i høst deltok jeg for 5. gang ( og 5. merke, fornøyd med den). Vurderte vel å slutte med galskapen etter i år. Langturer trenger man , og de blir som oftest lagt til søndags morgener. Mens andre nipper til kaffe og nystekte rundstykker i slåbrokken, tråkker jeg rundt langt til skogs med sau og krøtter som selskap. Vel i år ble det nok litt for få slike turer for Birken var ekstra slitsom. Satt hele veien og lovte meg selv: Klarer du merket nå tjukka, så skal du slippe neste år. Hjalp med den motivasjonen. Neste år? Har bestilt ny sykkel, så henger vel med videre....


Fulldemperen, også kalt Gullet


  Så var det hund da. Og jeg skriver hund, ikke hunder. Marvin måtte få slippe nå i desember, så nå har vi Hermann igjen. En enkel, grei og blid fyr. Han er med på det meste, så han blir nok nevnt her fremover.


Hermann


  Da var jeg for så vidt i gang da, så får vi bare håpe at det ikke sklir ut igjen. Nå er det straks jul med alt det innebærer; ribbe, gaver, juletre, pynt over hele huset, fra stue til dass, nek i flere varianter, både ute og inne. I morgen skal jeg faktisk ha fri for å få på plass noe av stasen. Er jeg riktig in the mood, så kanskje det kommer noen bilder i morgen.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Sommerbil, Wunderbaum og varm bikkje

En nervøs pessimist på bedringens vei

Hunderfossen